Sjukling är jag.

Som ni såg i mitt gammla inlägg var jag lite tråkigt men jag var tvungen att starta med ett inlägg.
Just nu e jag bara hemma och ligger i sängen har åkt på nått jävla virus e jätte förskyld och ont i halsen. usch. Hoppas ni iallfall är friska. Jag väntar nu på min mamma ska komma och ge mig det där sim kortet som jag kan starta min mobil. Vi skulle igenligen åka till landet med det blev inte av eftersom mamma och min lossas pappa hade så mkt och göra i veckan på jobbet. Synd..Men men. Ska försöka hinna med på Lördag att gå bus eller godis haha man vill ju ha godis och pengar. Här kommer en bild på min mobil eller låne mobilen tills jag får en ny ! :


Kramar M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0